2014. január 2., csütörtök

~10. Az üvegezés folytatása

Halihó! Megjöttem! :DD Itt is van az új rész, jó hosszú lett! ;D Köszönöm a komikat az előzőkhöz, imádlak Titeket! <33 Annyira hiányoztatok már! :")) Komizzatok, csillagozzatok most is! ;) I hope u like it! Puszi :))

Lexa szemszöge:
- Még haragszol rám azért, ami régen történt?
- Igen, de majd idővel elmúlik! Gyere, menjünk vissza, Payne! - kacsintottam rá, majd megfogtam a kezét, és húzni kezdtem magammal. Ekkor lépett be egy lány.
- Liam, annyira hiányoztál! - kezdte, de aztán észrevett engem. Hitetlenül bámulta az egymást szorító kezeink. - Várj, ő meg ki? Te-te megcsalsz engem? - a végét már ordította, majd a nappaliba viharzott.
- Danielle! Várj! - kiáltott fel Liam és utána rohant.
- Nem akarlak látni többé! - üvöltötte a csaj. - Te pedig rohadj meg! - rontott volna nekem, de..
.. de szerencsére Louis időben elém állt.
- Higgadj le, Dany, ez tényleg nem az, aminek látszhat! - védett meg Zayn is.
- Persze, ez a kis.. - de nem fejezhette be a "valószínűleg pozitív" jelzőm, mert Lou rászólt.
- Ne merj rosszat mondani Lexára!
- Mit véded ennyire?! - dühöngött tovább Danielle.
- Figyelj, sajnálom, én csak épp beszéltem Liammel, mert.. - gyorsan felvázoltam neki a helyzetet, és megemlítettem, hogy Niall a bátyám, meg hogy Li a régi legjobb barátom, stb..
- Ó, akkor bocsi! Csak nagyon szeretem Liamet, és nem bírnám elviselni, ha megcsalna, vagy ha szakítanánk.. Remélem megbocsájtotok! - mondta Dan a szemeit törölgetve (?).
- Persze, megértem, semmi baj! - öleltem meg.
- Egyébként, Lexa, elmehetnénk vásárolni valamikor! Tudod, kicsit összeismerkedni, vagy valami hasonló.. Mondjuk holnap? - mosolygott rám.
- Az jó lenne! - mosolyodtam el én is.
- Akkor folytatjuk az üvegezést? - nyafogott Harry.
- Mit akarsz ennyire? - kérdeztem nevetve.
- Ez roppant egyszerű: csókolózni veled! - vigyorgott perverzen - És ennek elérésére az üvegezés a legjobb mód, nem az, ha szappanoperásat játszotok! Persze az is nagyon szórakoztató, de attól nem fogsz megcsókolni!
- Amúgy sem csókolóznék veled, te idióta! Inkább vetkőzöm, ha ezt, vagy valami ilyen feladatot adtok! - hűtöttem le.
- Tudod, cica, nekem az is megfelel! - kacsintott rám, mire megforgattam a szemem, és visszaültem az eredeti helyemre, a lehető legmesszebb húzódva Haroldtól.
Sokáig játszottunk, aztán Liam megint rám pörgetett.
- Merek. - válaszoltam a fel nem tett kérdésre.
- Jó, akkor csókold meg valamelyik fiút! - mosolygott gonoszan.
- Szerencséd! - nevettem fel, mire értetlenül nézett rám. Ezek szerint nem esett le neki, hogy én már jártam egy bandataggal, és azt is muszáj megjegyeznem, hogy Zaynnel nagyon jó volt smárolni a "régi szép idők"-ben..
- Egyébként Liamen kívül kinek van még barátnője? - fordultam körbe.
- Én elég jól elvagyok mostanában Demi Lovatóval.. - vallotta be a bátyám vörös fejjel.
- Nekem is van barátnőm. Eleanor.. - motyogta szomorúan (?) Louis. Ettől kicsit csalódott lettem. Most pedig jön a szokásos kérdésem: Miért? Miért érdekel engem, hogy Louis jár valakivel, vagy nem?
- Mi ketten, Zaynnel, szabadok vagyunk. Na gyere ide, cica! - ragadta meg a csuklóm Harry.
- A-a! - ingatta a fejét Zaynie, aztán vigyorogva folytatta - Lexa velem akar csókolózni!
- Honnan tudod? - kérdezte meglepetten Hazza.
- Na szerinted honnan?! - nevettem fel, majd Zaynhez léptem.
Felállt elém, elmosolyodott és ajkait az enyémekre helyezte. Újra elöntött a melegség, pont mint régen. Aztán szétfeszítette a szám és a nyelve az enyémet kereste.. Amikor aztán megtalálta vad táncba kezdtek, és végül a levegő hiánya miatt váltunk el egymástól.
- Hát ez.. öö.. ez jó hosszú volt! - jegyezte meg szárazon Niall.
- Izé.. tudod mi csak.. - pirultam el.
- Legközelebb velem fogsz smárolni! - jelentette ki magabiztosan Harry.
- Hát persze! - röhögött Zaynie. - Egyébként még mindig nagyon jól csókolsz! - kacsintott rám.
- Még mindig? - értetlenkedett Danielle.
- Te is! - mosolyogtam Zaynre, majd gyorsan elmondtam Danynek a Zaynes-nyaralós sztorit is.
Utána tovább játszottunk, közben néha elkaptam Louis pillantását. Egyszerre volt szomorú és csalódott. De vajon miért?
Aztán egyszer csak Harry rám pörgetett. Mernem kell, mert már az előző 3 körben is végig feleltem. Basszus!
- Mernem kell. - jelentettem ki halkan.
- Csak okosan, Harold! - figyelmeztette a göndör hajút a bátyám.
- Oké. Akkor vázolom neked a dolgokat, cicamicám! - vigyorgott Hazza.
- Állj! Cicamicám?! - háborodtam fel.
- Bocsi, de oda vagyok a macskákért és érted! Ezért kapcsolom össze a két általam imádott dolgot! - magyarázta, de úgy, hogy az arcán az látszott, hogy komolyan azt hiszi: ez a világ legtermészetesebb dolga! Wtf?! Mióta természetes a 'cicamicám' becenév?! És pláne rám(!!!) értve?! - Szóval.. meg kell csókolnod egy fiút. Aki nem lehet Zayn! Kötelező végrehajtanod a feladatot, vetkőznöd sem szabad, max. a csók végén! - közölte, majd röhögött egy sort az utolsó néhány szón (..).
- Harry, miért nem azt mondod, hogy téged csókoljalak meg? - kérdeztem értetlenül.
- Mert azt szeretném, ha kiválasztanál a többiek közül! - vonta meg a vállát. - Miért, talán engem fogsz megtisztelni? - nézett rám mosolyogva, csillogó szemekkel.
- Mintha nem tudnád! - förmedtem rá - Zayn NEM lehet, mert azt mondtad. Niall a bátyám, így nem részletezem, miért NEM csókolózok vele. Liam az egyik legjobb barátom, már jó sok éve, plusz barátnője van, tehát NEM. Louis meg.. neki is barátnője van, szóval NEM. Ki maradt még? Te! Pofon egyszerű az egész! De kimondom, csak hogy teljes legyen az örömöd: téged választalak, drága Harold Edward Styles! - fújtam ki idegesen a levegőt.
Mondjuk az a vicces ebben, hogy valamiért amúgy is csókolóznék vele.. Nem tudom miért, de Louist is nagyon szívesen megcsókolnám.. Persze csak, ha lehetne! És még ott van Zayn is.. Ilyen nincs! Tényleg találó volt Hazzától a "szappanoperásat játszunk" beszólás.. De CSAK RÁM értve, nem pedig Danielle féltékenységi rohamára..
- Most határtalanul boldog vagyok! - visongott (?) Harry, aztán felállt és engem is felhúzott a szőnyegről.
Végig simított a derekamon, közelebb lépett és lassan a száját az enyémre tapasztotta. Akkor, ott, valami történt bennem.. Jó, elismerem, ez nagyon hülyén hangzik, de tényleg.. A gyomrom megremegett, és mintha pillangók repkedtek volna benne.. Ilyet még Zaynnél sem éreztem. Egyszerűen elképesztő volt! A lábaim is remegni kezdtek, amikor a nyelve megtalálta az enyém.. Örömmel és felszabadultan -talán még boldogan (?) is- feledkeztem bele a csókunkba. Csak Mi voltunk, Ő és Én. Senki más. Majd végül zihálva váltunk el egymástól.
- Zaynnek igaza van, szuperül csókolsz! - vigyorgott elégedetten Harry.
- Ti sem panaszkodhattok! - nevettem fel, majd idegességemben a hajamba túrtam.
Hogy miért vagyok ideges? Mert nem tudok dönteni! És Louis is egyre érdekesebben méreget minket (felváltva: hol engem, hol Zaynt, hol Harryt)..

Louis szemszöge:
Már azt is szörnyű volt végignézni, amikor Zayn és Lexa smárolt.. De most, ahogy Harryvel csókolózott, elpattant bennem a cérna. Ők ketten TÖKÉLETESEN elmerültek egymás szájában, ezzel nálam túl feszítve a húrt.. Tényleg alig bírtam türtőztetni magam! Valamiért ellenállhatatlan vágyat éreztem arra, hogy: vagy mindkét haveromnak (Zaynnek és Hazzának) bemossak egyet-egyet, vagy egyszerűen csak kirohanjak onnan, hogy ne kelljen látnom tovább nyalakodásuk.. De legszívesebben Lexivel együtt rohantam volna ki. Vagyis el.. de akkor már mindenki és a kíváncsi szemek elől "el"..
A szívemet végig mardosta valami, ahogy őket néztem.. talán féltékeny vagyok? De Eleanor.. Á, kit hülyítek?! Legalább magamnak valljam be az igazat! És mi az igazság? Vágyom arra, hogy megcsókoljam Őt. Mármint Lexát. És.. nem is tudom.. Ő gyönyörű, kedves, okos, vicces, imádja a répát, és.. és azt hiszem szeretem! Igen.. lehet. Sőt, az biztos, hogy NEM csak szimpla barátként tekintek rá! Valahogy a közelébe kell férkőznöm! Úgy érzem, hogy muszáj, hogy közel legyen hozzám! Muszáj! De miért ilyen fontos nekem? Hisz alig ismerem! Ez lenne a híres 'szerelem első látásra'-dolog? Tényleg szerelmes lennék Niall húgába?
Végül is nagyon hiányzott azalatt az idő alatt is, amíg távol volt. Amióta tegnap délután elment, és amíg ma suliban volt.. amíg nem volt itt velünk.Vagy inkább nem volt velem? A fenébe is! Eleanorral mi lesz ezután?
És ha nem járnék most senkivel, akkor vajon Lexi engem is megcsókolt volna? Biztosan, ha másért nem is, akkor büszkeségből: azért, hogy ne Harryvel smároljon. Basszus, miért van ilyenkor csajom?! Nem szép dolog ilyet gondolni, mert szegény Eleanor nem tehet semmiről, de akkor is..! Ha Lexa itt van, akkor nem érdekel senki és semmi más.. Az biztos, hogy senki se bánthatja Őt (mint például, ahogy Dany akarta féltékenységből nem rég)!Se szóban, se máshogy! Ezt kedvem lenne az iskolájában is közölni az őt piszkálókkal! : Aki Lexit bántja, az Louis Tomlinsonnal számol!

Egyenlőre ennyi! ^^ Remélem tetszett, komizzatok, csillagozzatok pls! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése