2014. január 2., csütörtök

~11. Esti beszélgetés Torival / Emily, az idióta

Itt is van az új rész! :DD Kicsit rövidebb lett (tényleg nem sokkal, de az is lehet, hogy csak nekem tűnik annak :D), mint az előző, és szerintem nem a legjobb, de ezt majd ti eldöntitek! A következő már izgalmasabb lesz! ;D Továbbra is kérek komikat és csillagokat ám! ;)) I hope u like it! Puszi :)

Lexa szemszöge:
Amíg hazafelé tartottam, végig az járt a fejemben, hogy Zaynnel csókolóztam nem rég, utána meg Harryvel. És bár mindkettőt élveztem, valamiért ezek után egy picit másképp tekintek Harryre. Nem vagyok belé szerelmes, erről szó sincs, de azt a csókot szívesen megismételném.. akár többször is!
Ezután elmosolyodtam, mert az jutott az eszembe, hogy hála az égnek, Niall kezéről holnap már leszedik a gipszet, és ennek örömére a fiúkkal elmegyünk moziba. Meg persze a Nando's-ba is benézünk, természetesen Nialler miatt (..). Már előre sejtem, hogy nem fogunk unatkozni, de ez nem is baj, sőt: nagyon örülök neki, hogy velük lehetek!
Fáradtan álltam be a garázsba az autóval. Meg kellett szakítanom a gondolatmenetem a srácokról, hiszen hazaértem.
- Megjöttem! - kiáltottam el magam, az ajtón belépve.
- Hol voltál ennyi ideig? - vont kérdőre Sam.
- Csak.. öö.. Mollynál. - dadogtam. Ugye Mollynak hívják a "barátnőm"?! Basszus, most már tényleg fel kell írnom valahová a nevét, nehogy lebukjak, mert nem jut az eszembe!
- Rendben, most menj aludni, már 10 óra lesz, és holnap suli! - utasított Laura, majd mindketten leültek a tv elé a nappaliban.
- Jó éjt! - köszöntem el tőlük, és felmentem a szobámba.
Előkotortam a pizsamám, a fürdőbe vittem és lezuhanyoztam, majd a többi teendőmet is elvégeztem. Úgy döntöttem, hogy mielőtt lefekszem aludni, még beszélek Torival egy kicsit. Félve kopogtam be a szobájába.
- Lexa? Te vagy, ugye? Gyere nyugodtan! - hallottam meg a hangját az ajtó túloldaláról.
Ahogy beléptem, Vicet az ágyán találtam, amint épp nagyban laptopozott.
- Mit nézel ennyire? - dobtam le magam mellé kíváncsian.
- Csak a híres One Directionöd. - vonta meg a vállát, a szemeit le sem véve a monitorról.
- És mi jót találtál róluk? - mosolyodtam el.
- Hatalmas rajongótáboruk van, de érthető miért! Mindegyik jól néz ki, különösen Zayn! - pirult el (?).
- Zayn? - vontam fel a szemöldököm.
Most féltékenynek kéne lennem? Sajnos (vagy nem sajnos? Ki tudja!) egyáltalán nem vagyok az.. Szeretem Zayniet, és tényleg iszonyú sokat jelent nekem, talán még járnék is vele újra.. bár.. ott van Louis is.. meg Harry.. A francba! Miért ilyen bonyolult minden?!
- Igen, Zayn. Tipikus rossz fiú, pont, mint Nate! - vigyorodott el ábrándozva (?).
- Hát ez azért így nem igaz.. Zaynnek ez csak az imidzse, valójában belül nagyon is érzékeny.. - néztem rá komolyan.
- Honnan tudod? Talán ismered? - kérdezte, mire én rögtön elfehéredtem.
- Nem-nem, csak ismertem régen pár hozzá hasonló embert, és ők ilyenek voltak.. - magyarázkodtam. Már ha magyarázkodásnak lehet nevezni ezt az orbitális hülyeséget (..)!
- Mindegy. Egyébként rákerestem a te Louisodra! Tényleg nagyon helyes, de van barátnője.. - közölte, és várakozóan nézett rám. Gondolom a reakciómra volt kíváncsi.
- Igen, sajnos.. - motyogtam szomorúan. Miért szólom el magam állandóan?! - Illetve, tudom, hogy Eleanorral jár! - igyekeztem menteni a menthetőt.
- Hé, az vigasztaljon, hogy úgysem találkozol vele, max ha egyszer összefutsz vele valahol! Ennyi! És a szemében te is csak egy rajongó leszel majd, a sok közül! Bocsi, de ez van! - ölelt át a cseppet sem biztató eszmefuttatása után. (Sajnálom, hajnalban már nem vagyok komplett, ezért használok ilyen fantasztikus kifejezéseket! :DD - a szerk.)
- Én ebben nem vagyok olyan biztos! - mosolyodtam el halványan.
- Oké, te tudod! - hagyta rám a dolgot egy legyintéssel elintézve - De kezdek komolyan aggódni érted! Ugye nem zúgtál bele egy sztárba? Név szerint Louis Tomlinsonba? - vonta fel a szemöldökét, miközben a képernyőre mutatott, ahonnan Lou bámult 'ránk', gyönyörű kék szemeivel.
- Mi? Dehogy, Louis biztos jófej, és jól néz ki, de nem is ismerem! - Inkább így helyes a mondat: ..de nem is ismerem, ANNYIRA. -javítottam ki magam, a nevetésem sikeres visszafojtása után.
- Jó, hagyjuk! És mit csinálsz holnap délután? - váltott végre témát, amiért iszonyú hálás voltam neki.
- Moziba megyünk a srá.. vagyis moziba megyek Mollyval, meg hasonlók. Miért?
- Csak tudni akartam, mert én Nate-tel leszek és nem akarlak egyedül hagyni. De így jó lesz akkor. - nyugtázta elégedetten - Ja, és Lexa! Megint ilyen későn jössz meg?
- Igen, valószínű. - bólintottam.
- Kár. Tarthattunk volna csajos estét! Mondjuk, ha Molly is átjönne, akkor talán.. - gondolkodott el.
- Nem, nem hiszem, hogy ez jó ötlet! - állítottam le gyorsan. Aztán ásítást színleltem.. - Szerintem lefekszem, mert már nagyon fáradt vagyok..
- Oké, jó éjt! - ölelt meg gyorsan.
- Neked is! - mosolyogtam rá, majd a szobámba mentem.
A fejemben még ott volt az a kép Louisról, amit Tori a gépén mutatott. Azok a szemek! És a szája.. Meg a hajába is olyan szívesen beletúrna az ember.. Te jó ég, mikre gondolok!
Igyekeztem kiűzni a fejemből Lout, mielőtt elragadna a fantáziám.
- Lexi, nem kellene úgy álmodoznod róla, mint a többi Directionernek.. - figyelmeztettem magam.
Végül nagy nehezen álomba merültem..

*** Másnap reggel ***
Az órám fülsértő hangjára ébredtem. Remek! Kezdődik egy újabb nap a pokolban.. De ez csak a suli idejére értendő, mert a délutánt már alig várom! Újra a fiúkkal lehetek majd! Már csak az érzéseim kéne tisztáznom magamban.. - gondolkodtam el fogmosás közben.
- Mehetünk már, Lexa? - kiabált lentről Tori.
- Egy pillanat és megyek! - üvöltöttem vissza.
Néhány perccel később már az autóban ülve néztem kifelé az ébredező városra. Mint általában, most is Vicky vezetett. Ő megmagyarázhatatlan okokból szeretett sofőrt játszani..
- Holnap este Nate-nél alszom. - jelentette ki, ezzel a mondattal megtörve a kocsiban uralkodó csendet.
- Jó, de az autót itt hagyod nekem, ugye? - kérdeztem unottan. Tudtam, hogy igen, de legalább addig is telik egy kicsit az idő, amíg válaszol. Addig is csökken azoknak a hosszú, unalmas perceknek a száma, amit nélkülük kell még eltöltenem..
- Aham. - motyogta az utat bambulva.
Nem sokkal később leparkoltunk, és én a szokásos szívatások után fáradtan rogytam le a helyemre. Elegem volt mindenkiből, különösen Emilyből! Mégis hogy képzeli azt, hogy rám borítja a reggeli kávéja felét, aztán meg még tőlem követeli, hogy vegyek neki újat?! Kinek képzeli magát?!
- Szióka, Lexike! - jött oda a padom elé.
- Mit akarsz még? - morogtam.
- Elújságolni neked, hogy Liam és Danielle szakítottak! Tegnap reggel! - vigyorgott.
- Sajnálom, drága Emily, de ez nem igaz! - nevettem fel. Honnan vehet ekkora marhaságot?!
- Honnan tudod? Ő már az enyém lesz! Vagy még talán Niall.. - Na itt telt be a pohár. Hagyja békén a bátyám! És Lit is!
- LIAM MÉG MINDIG DANYVEL JÁR! - üvöltöttem rá.
- Tévedsz! Vagy talán beszéltél vele? - gúnyolódott.
- Éppenséggel igen! - vigyorodtam el, mire elképedt. - Itt a fotónk, pont tegnap csináltuk, amikor összefutottam vele! - mosolyogtam rá angyalian, majd megmutattam neki a Zayn által készített képet a telefonomon.
- Ez nem lehet igaz! - hisztizett.
- Dehogynem! És biztos forrásból tudom, hogy Dannel nagyon szeretik egymást! - nevettem fel gonoszan.
- Na idefigyelj, te, te kis.. - kezdte volna a fenyegetőzést, de szerencsére becsöngettek, ezért inkább otthagyott és a helyére ült.

Ennyi! ^^ Bocsi, de már hulla fáradt vagyok! XD Remélem tetszett, komizzatok, csillagozzatok pls! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése