2014. január 2., csütörtök

~13. Az este befejezése, a kép

Tehát, itt is van az új! :D Bocsi a pici késésért!
Köszönöm a kommenteket az előzőhöz, imádlak Titeteket! :')) <33 A részről csak annyit, hogy szerintem nem épp ez lett a legjobb, de ma szinte egész nap utaztam, hosszú volt, és már fáradt vagyok! A kövivel igyekszem! ;)) I hope u like it! Puszi :))

Lexa szemszöge:
- Miről akarsz beszélni? - kérdezte mosolyogva. Basszus, az a mosoly! A lábaim remegni kezdtek tőle! Mi bajom van?
- Louis, ugye tudod, hogy nekem bármit elmondhatsz? - erre bólintott egyet - Mi a gond? Miért viselkedsz ilyen furcsán? - néztem mélyen a gyönyörű szemeibe.
- Hát én.. öö..

Louis szemszöge:
Basszus, most mit mondjak?! Ezt? : "Baj? Csak annyi az egész, hogy valószínűleg beléd szerettem, pedig nem lenne szabad!" Ezt nem közölhetem vele, legalábbis nem így! De akkor mit csináljak?!
- Hát én.. öö.. - dadogtam.
- Ha nem akarod, nem kell elmondanod! - húzta el a száját. Mintha egy kicsit csalódott lett volna.. De hát most Istenem, mit csináljak?!
- Ne haragudj, de nem megy. Még! Majd összeszedem magam, ígérem! - mosolyogtam rá biztatásképpen. Végül is egyenlőre gőzöm sincs arról, ki iránt hogyan érzek.. De egy biztos: meg tudnám fojtani egy kanál vízben Harryt és Zaynt, amikor rányomulnak Lexire! Akkor én most szerelmes vagyok belé, vagy mi van? Komolyan kiborító ez a 'gőzöm-sincs-arról-hogy-szeretlek-e' állapot! Az is tuti, hogy nem lenne szabad mást, csak Eleanort szeretnem.. De ezt már biztosan megszegtem, mert Lexa iránt már most többet érzek, pedig még alig ismerem!
- Oké. - bólintott végül - Gyere, menjünk!
- Na végre! Már azt hittem, hogy te is rámásztál a húgomra! - mérgelődött Niall, amikor beléptünk.
Erre elvörösödtem, és legnagyobb megdöbbenésemre egy kicsit Lexa is elpirult! Ez most jó jel? Állj! Egyáltalán miért érdekel ez engem?!
- Szerintem indítsuk a filmet! - szólt közbe Liam, amiért roppant hálás voltam neki.
Szerencsémre (?) Lexi ült mellettem, mert ugye csak mi ketten ettünk répát tv nézés közben. A többiek mind popcornnal tömték magukat. Komolyan tök jók vagyunk, nem csinálunk mást a zabáláson kívül: a moziban is ettünk, aztán meg a Nando'sban, és még most is! Biztosan Niall "jótékony" hatása..
Ja, és a legfontosabbat kihagytam: horror filmet néztünk, tehát Lexa sokszor ugrott az ölembe ijedtében.. Legszívesebben el sem engedem volna, jó helyen volt ő a karjaim között..! Legalábbis szerintem, de Nialler nem volt túlságosan elragadtatva a dologtól, és akkor már Zaynről és Harryről ne is beszéljünk(...)!

Lexa szemszöge:
Basszus, ez a horror iszonyú ijesztő! Szegény Louisnak már biztos elege lett abból, hogy az ölébe ugrom, és szorongatom, akárcsak egy 5 éves az anyját.. Viszont ahogy hozzá érek, mindig elönt valami jó érzés, és átjár a forróság. Senki sem csinált még velem ilyet! Illetve Harry mégis.. de ő sem ennyire!
- Itt alszol nálunk? Lécci! - néztek rám kiskutyapofival a film végén.
- Sajnos nem lehet, pedig tényleg nagyon szeretnék! - szomorodtam el.
- De miért nem? - kíváncsiskodtak tovább.
- Tudjátok, ahhoz előbb be kell, hogy mutassalak titeket a nevelő szüleimnek.. És ők úgy tudják, hogy egy Molly nevű barátnőmnél vagyok! De ezt már mondtam is! - magyaráztam.
- Igaz-igaz. - bólogattak csalódottan.
- Mennyi az idő? - kérdeztem hirtelen. Gyanúsan későre jár..
- Öö.. fél 11.- válaszolt elsőnek Liam.
- Köszi, Payne! - mondtam egyszerűen. Úristen, mennyi? Halott vagyok, mert ilyenkor esek haza!
- Payne? Még mindig haragszol? Hiszen kibékültünk! - akadékoskodott Li.
- Ne haragudj, de még dühös vagyok rád, Payne! - vontam vállat. Tudtam, hogy nem esik jól neki, és egy kicsit bántott is a dolog, de egy képpel akkor sem tudja helyrehozni azt, amit régen tett!
- Fél 11? Akkor már mész is, cica? - lépett közelebb hozzám Harry.
- Bocsi, Hazza, nem megyek, hanem rohanok! - vigyorodtam el, majd gyorsan elköszöntem tőlük és haza száguldottam.
- Hahó? Te vagy az, Lexi? - kiabált Tori.
- Igen én. De hol van Laura és Sam? - vidultam fel.
- Valami üzleti vacsorán! Viszont mindjárt megjönnek, szerencséd van, hogy most jöttél! - mosolyodott el.
- Huh, ezt megúsztam! - sóhajtottam fel - Azt hiszem, én megyek is aludni, mert jól lefárasztottak..
- Kik?
- Öö.. Tudod, izé.. Molly szülei -leginkább az anyukája-, rettentő sokat beszél.. és egy kicsit elfáradtam! Jó éjt! - öleltem meg, majd felmenekültem a szobámba.

*** Reggel ***
- Mit néztek ennyire? - kérdeztem egy kedves mosoly kíséretében.
Tori ugyanis a nevelő szüleinkkel együtt áhítattal tapadt a tv-re. Mi az, valami bulvár műsor? Csak nem..?
- Lexa, milyen ruhában voltál te tegnap? - vont kérdőre Sam.
- Nem emlékszem, miért? - néztem rá gyanútlanul.
- Ezért! - szólalt meg élesen Laura.
Egy kép villant be a srácokról.. és rólam. A tegnapi! Basszus! De ugye nem ismernek fel?
- Új 1D barátnő a láthatáron! Vajon ki Niall Horan szerencsés választottja? És mi lesz az énekes újonnan kialakult románcával Demi Lovatóval? - hallottam meg a műsorvezetőnőt.
- Te is ebben a ruhában voltál tegnap, Lexa! - pillantott rám jelentőségteljesen Tori.
- Mi? Öö.. dehogyis! Tényleg hasonló cuccok, de ilyen sapkám például nincs! - mutattam a képernyőre, a bátyám sapijára célozva.
- De te találkoztál múltkor Liammel is! - vádolt meg Vic.
- Nézd, ez nem én vagyok! És jobb, ha sietünk, nem akarok elkésni a suliból csak azért, mert valami hülye libának hasonló ruhái vannak, mint nekem! - morogtam ingerülten, majd felkaptam a kabátom és a garázsba viharoztam. Inkább én nevezem magam hülye libának, mint más..!
Viszont sajnos (?) még sikerült elcsípnem a műsorvezető utolsó kijelentését:
- Ne aggódjanak, kedves nézőink, hamarosan fény derül a nagy titokra! Nem sokára leleplezzük a lányt!
Basszus! Remélem az osztálytársaim nem nézték a műsort!
- Mehetünk? - kérdezte Tori, miután beszállt mellém.
- Aham. - bólintottam egy aprót.
- Szegény csaj! Nem lennék a helyében! - fújta ki a levegőt megkönnyebbülten.
- Miért? - kíváncsiskodtam.
- Mert már az internet is tele van vele! Pár nap, és lehull róla a lepel! Akkor meg nem fogják békén hagyni többé! - válaszolta nyugodtan.
Erre én is rájöttem, de akkor mi a szart csináljak?!
Hirtelen megcsörrent a telefonom: Niall.
- Szia! - szóltam bele. A bátyus szót, illetve a nevét Vicky miatt inkább nem mondtam.
- Szia húgi! Láttad a.. a képünket? - kérdezte.
- Igen, láttam! Nagy baj lesz belőle? - aggodalmaskodtam.
- Nem, dehogy! Viszont muszáj lesz beszélnünk! Nálunk kell aludnod este! Liam elmegy érted a suliba, szóval kéredzkedj el valahogy! Puszi! - darálta le, majd le is tette a telefont.
- Tori, ma Mollynál alszom! - jelentettem ki végül.
- De Lauráék.. Tudod mi a szabály! - akadékoskodott.
- Tudom! Viszont muszáj! A kocsi pedig nálad lesz, úgyis Nate-hez mész, nem?
- De. - sóhajtott fel végül megadóan.
- Imádlak! - mosolyodtam el.
- Tudom, és én is téged! - nevetett fel, aztán hirtelen röhögőgörcsöt (?) kapott.
- Mi az?
- E-e-emily! Tu-tu-tudod, hogy Niall az e-e-egyik kedvence-e-e! Az ú-hú-új barátnőjétől biztosan kiakad! - röhögte.
- Tényleg! - nevettem el magam én is. Legalább ez pozitív a képes dologban!
Hát, amikor beléptünk a terembe, Emily arca tényleg leírhatatlan volt! Viszont..
- Te! - mutatott rám.
- Én? - kérdeztem ijedten. Te jó ég, ugye nem ismert fel a képről?
- Te! Igen, te, Lexa! - indult meg felém sietve. Basszus!

Ennyi! ^^ Remélem tetszett, komizzatok, csillagozzatok pls! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése