2014. január 5., vasárnap

~52. Az új ház és a fürdés Harryvel..

Itt is van az új! :D Mivel holnap (vill. ma :P) - szóval pénteken osztálykirándulásra megyünk, és nem alszom itthon, így holnap nem lesz rész! :// Viszont szombat este már tovább boldogítalak majd titeket!;))
Köszönöm a komikat az előzőhöz, imádlak Titeket! <33
I hope u like it! Puszi, jó olvasást! :)

Louis szemszöge:
- Megjöttünk! - üvöltött fel Niall, amikor a gép sikeresen landolt.
Hát, akkor még nem is tudtam, hogy milyen tortúra vár rámezen az 1 hónapos nyaraláson..

***
- Na, ne! Mi komolyan itt fogunk lakni?! Ugye csak szívattok?! - döbbent meg Lexi, amikor a bérelt autóval leparkoltunk egy luxus villa előtt. Istenem, olyan cuki, ahogy csodálkozik! Bár mondjuk ő mindenhogyan aranyos.. Jól van, Louis, elég lesz, állj le!
- Igen, húgi, itt fogunk! És annyira komoly, hogy meg is vettem a házat! - mosolyodott el Niall.
- Té-té-tényleg? Megvetted? - lepődött meg Lexa.
- Aham. Na, gyertek be, imádni fogjátok! - lelkesedett Nialler.
- Te jó ég.. - kapta a szája elé a kezét Lexi - Ez meseszép..
- Igen, az! - léptem a lány mellé mosolyogva, majd átöleltem a derekát.
- Öö.. oké.. - nézett rám zavartan Lexa.
- Mi? Ja, izé.. én csak.. bocsi.. - hajtottam le a fejem, aztán távolabb mentem tőle. A francba! Pedig már a karjaimban volt!
- Na és kicsim, hol alszol? - sétált mellé Harry, majd ő is féloldalasan magához szorította.. Egy jelentős különbség volt a kettőnk "akciója" között: ő maradhatott, ellentétben velem..!
- Nem is tudom.. Nialler, hány szobás ez a ház? - fordult a bátyjához Lexi.
- 6 szoba + 5 fürdőszoba, gondolom mindegyikhez tartozik egy.. Mindenkinek lesz saját birodalma, nyugi! - válaszolt a szöszi fiú.
- Csak 6 szoba?! Jaj, Istenem, Niall! A 6 szoba az 5 + a nappali! Akkor nekem aludnom kell valakivel.. - közölte Lexa. Hm.. hozzám nyugodtan jöhet!
- Hát, amíg nem jársz senkivel, kénytelen leszel eltűrni az én horkolásomat! - vigyorodott el Niall.
- Miért nem alhat mondjuk velem? Tőlem nem kell félteni! - szóltam közbe gondolkodás nélkül. Hát igen, nem ártott volna, ha előtte használom egy picit a fejem! Most viszont már mindegy, kimondtam.. De talán még rábólint..!
- Sajnálom, Louis, de nem jársz vele! - vágta rá a szőke ír.
- Izé.. csak úgy hirtelen mondtam valamit.. - vörösödtem el.
- Akkor menjünk fel kipakolni! - váltott témát Lexa, amiért roppant hálás voltam neki.
- Szerintem te ne nagyon rendezkedj be a bátyádhoz! - kacsintott rá Hazza, amitől bennem elég rendesen felment a pumpa.
- Okééé.. - pirult el(!) az ÉN Lexim.
Ezután mindenki elindult felfelé a lépcsőn, kivéve engem és Haroldot.
- Mi ez a nagy nyomulás, Haz? - kíváncsiskodtam, közben pedig igyekeztem érzelemmentesnek tűnni.
- Teljesen kikészít a csaj! Megőrjít, vágod?! - fakadt ki Harry.
- Aha.. De ugye nem fogsz azonnal rárontani az első adandó alkalommal? - kérdeztem aggódva.
- Dehogyis! Ilyennek ismersz, tesó? A lényeg, hogy a karjaimban legyen! Azt hiszem teljesen belezúgtam! - áradozott Harold, amitől én teljesen kikészültem.. Ezt nem fogom bírni!
- Viszont Niallel fog aludni.. - akadékoskodtam. Tudom, nem szép, de azt reméltem, hogy ettől leszáll a lányról.. Igaz, ez hatalmas balfaszság a részemről, de az mindegy..!
- Bocsi, haver, de hamarosan már velem fog aludni, a karjaimban! Ő az enyém lesz, és kész! - jelentette ki határozottan Hazza.
- De ha.. - kezdtem volna bele a mondandómba, ha nem int le.
- Jaj már, Lou! Nem lehetsz ennyire értetlen! Fogalmad sincs arról, milyen szerelmesnek lenni egy elérhetetlen lányba! Most végre esélyem van nála! Nem hagyom, hogy kicsússzon a kezeim közül! - mondta komolyan, aztán egy nagy sóhajjal folytatta - Nem is értem minek magyarázom ezt neked.. Te sosem fogod megérteni azt, amin én keresztülmentem, amikor Zayn is küzdött érte!
- Miben fogadunk? - kérdeztem elhalóan.
- Mi? Mit mondtál? Ne motyogj, úgy nem értem! - szólt rám.
- Semmit sem mondtam.. Menjünk pakolni! - erőltettem mosolyt az arcomra.
Ahogy beléptem az új szobámba, magamra zártam az ajtót és az ágyamra dobtam magam.
Még hogy ÉN nem érzem át a helyzetét?! Hiszen titokban én is harcoltam vele meg Zaynnel Lexáért..! Azzal a nagy különbséggel, hogy akkor én voltam a legsikeresebbnek mondható.. Bezzeg most! Harry csúnyán lealáz! - gondoltam fájdalmasan - És igenis tudom milyen az, amikor megőrülsz Lexi közelségétől! Tapasztaltam már párszor.. Meg ez az 'elérhetetlen lányba szerelmesnek lenni' duma is eléggé ismerős, sajnos..
Mivel fáradt voltam a sok agyalástól, hamarosan elaludtam.. És persze mint mostanában mindig: Lexivel álmodtam...

Lexa szemszöge:
- Lexi, gyere, menjünk le fürdeni ketten a partra! A többiek mind azt mondták, hogy pihenni szeretnének.. - lépett be mosolyogva Harry.
- Niall? - pillantottam félve az ágyon fekvő bátyámra.
- Felőlem! - vonta meg a vállát, fel sem nézve a telefonjából.
- 3 perc és lent vagyok! - fordultam vissza Hazzához.
- Várlak! - kacsintott rám, majd kiment.
A fürdőben gyorsan átöltöztem egy kék fürdőruhába, ami tökéletesen kiemelte a domborulataimat, aztán magamra kaptam még egy lenge szoknyát, és a táskámmal együtt lerohantam Harryhez.
Szélesen elmosolyodott, amikor meglátott és rögtön meg is ölelt..
- Gyönyörű vagy! - suttogta lágyan a fülembe, majd egy hosszú puszit lehelt az arcomra.
- Köszi! - vörösödtem el.
Nevetve sétáltunk le a partra, már menet közben is nagyon jól éreztük magunkat együtt.. Azt hiszem egyre jobban kedvelem Harryt! Sőt, lehet, hogy már szeretem is..?!
- Nyomás a vízbe! - kapta le magáról a pólóját.
- Öö.. Har.. Harry.. öö.. oké... izé.. hű.. - dadogtam a felsőteste láttán. Erre ő csak szerényen, de annál imádnivalóabban (basszus, mi bajom van?!) elmosolyodott.
- Köszi.. - motyogta.
- Bocsi, hogy ilyen értelmes voltam az előbb! - nevettem fel.
- Semmi baj! Lássuk én hogyan reagálok arra, ha leveszed a ruhád, és csak bikiniben állsz előttem! - kacsintott huncutul.
Nevetve megforgattam a szemem, majd levetkőztem. Félve pillantottam vissza rá.. Harry tátott szájjal bámult rám, még csak pislogni sem pislogott! Már komolyan kezdek aggódni miatta..!
- Valami baj van? - kérdeztem ijedt hangon.
- Tévedtem, amikor azt mondtam: gyönyörű vagy! - mondta, mire én szomorúan lehajtottam a fejem, és a homokot kezdtem el pásztázni. Ő azonban elém lépett és az államnál fogva felemelte a fejemet, hogy a szemembe nézhessen.. - Te vagy a leggyönyörűbb a világon! Jelenleg ennél erősebb/jobb szó nem jut az eszembe.. Hacsak nem az, hogytökéletes! - suttogta, engem teljesen zavarba hozva.
- Ne túlozz! Én csak.. szóval.. Senki sem tökéletes! - sütöttem le a szemeimet újra.
- Ez most nyálas lesz, de nekem te az vagy! - mosolyodott el Harry, aztán homlokon puszilt.
- Köszönöm! - néztem fel a ragyogó smaragd szempárba.
Hirtelen egy remek ötletem támadt arra, hogy hogyan gonoszkodjak vele egy kicsit.
- Harry.. - suttogtam a mellkasát simogatva.
- I-igen..? - sóhajtott fel jólesően, valószínűleg az érintésem miatt.
- Harry.. - folytattam a suttogást egye közelebb hajolva hozzá.
Azonban mielőtt a szánk összeérhetett volna, így folytattam:
- Aki az utolsó, az a záptojás! - nevettem fel, és berohantam a vízbe.
- Hé! Ez nem volt szép! - röhögött sértődötten(?) Hazza, és utánam futott.
Még a sekélyebb, derékig érő vízben utolért.. Hátulról elkapott és szorosan magához ölelt. Ahogy a meztelen felsőteste a hátamhoz nyomódott, a szívverésem megduplázódott..
- Csúnya volt tőled az előbbi! - duruzsolta a fülembe. A hangján hallottam, hogy vigyorog, mert élvezi a helyzetet..
- És most mit teszel velem? - néztem rá bociszemekkel.
- Semmi különöset! - mosolygott ravaszul - Csak ezt!
Felkapott, a hasamnál összekulcsolta a kezeit és elkezdett velem iszonyú gyorsan pörögni..
- Ne! Harry! Elég! Vááá, ne! - sikítoztam röhögve.
- Te akartad! - nevetett, miközben bedobott a vízbe.
- Idióta! - jöttem fel a felszínre vigyorogva.
- Én? Hiszen nem csináltam semmit! - mosolyodott el ártatlanul.
- Á, nem! De még megbánod! - vihogtam, majd rá ugrottam, és lenyomtam a víz alá. Viszont ő lehúzott magával a mélybe..
Köhögve jöttünk fel mindketten.
- Basszus, ez csíp! - morogta a szemét dörzsölgetve.
- Te komolyan kinyitottad a sós vízben? - néztem rá hitetlenkedve, és a feltörni vágyó nevetésemmel harcoltam közben.
- I-igen.. mert megint meg akartalak csókolni a víz alatt.. - pirult el.
- Értem! - mosolyodtam el halványan - Mi lenne, ha visszamennénk? Tudod, kell egy kis idő, amíg elkészülök az esti randinkra! Innen folytatjuk, rendben? - kacsintottam rá.
- Szuper! - vigyorodott el az örömtől csillogó szemekkel.
Mosolyogva kaptuk fel a homokból a cuccaink, majd nevetve indultunk vissza a házba. Ahogy egy másodpercre az épületre pillantottam, megállt bennem az ütő.. Ő végig tartotta velem a szemkontaktust, amitől nekem a szívem még hevesebben vert, mint Harrynél úgy általában. Végül csalódottan megrázta a fejét, és visszament a szobájába az erkélyről..
Egy erőltetett mosoly kíséretében elköszöntem Hazzától, és az emeltre mentem. Ahogy az ő szobája előtt haladtam el, megálltam egy pillanatra, de nem volt erőm bekopogni hozzá, így tovább mentem a folyosón..

Louis szemszöge:
*** A délután alatt ***
Amikor felébredtem, valamivel könnyebb volt a lelkem. Gondoltam kimegyek az erkélyre, szívok egy kis friss, tengeri levegőt.. Viszont ez hatalmas hiba volt!
Lexi és Harry kettesben szórakoztak a parton, együtt hülyültek, nevettek, és láthatóan nagyon jól érezték magukat együtt.. Na, a szívem már itt elkezdett meghasadni.. Ahogy aztán megvolt majdnem egy csók is, Lexa nevetve berohant a vízbe, Hazza meg utána.. Amikor hátulról szorosan magához ölelte a lányt, egy pillanatra el kellett fordítanom a fejem, mert nem bírtam nézni őket tovább.. Végül azonban a kíváncsiságom győzött, és egyre szomorúbban figyeltem, ahogy Harold bedobja Lexit, majd együtt is lemerülnek a víz alá..
Amikor már visszafelé sétáltak, Lexa észrevett végre. Egészen addig a ház fele sem nézett, ahhoz túlságosan lefoglalt az én drága haverom társasága.. Egy ideig még bírtam a szemkontaktust, de aztán csalódottan, sajgó szívvel mentem be vissza, a szobámba..
Miért kínoznak engem ennyire?! És ma este még randiznak is! Ebbe tényleg bele fogok őrülni, érzem..!

Ennyi lenne egyenlőre! ^^ Remélem tetszett, komizzatok, csillagozzatok pls! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése