2014. január 5., vasárnap

~62. Békülés és a fontos döntés a bikinim sorsáról

Itt van végre az új! :D Sajnálom, hogy csak most hozom, de el kellett mennem anyával jó pár helyre.. Viszont, most már itt van! :DD Igyekeztem hosszabbat hozni! ;)
Köszönöm a komikat, és nagyon jól esett azt látni, hogy mennyire várjátok az újat! :"))) Imádlak Titeket! <3
I hope u like it! Puszi, jó olvasást! :))

Lexa szemszöge:
Mindenki bólintott egyet, és felvonultunk az emeltre. A szobánkba érve becsuktam Hazza mögött az ajtót.
- Hallgatlak, Harry! - mondtam rezzenéstelen arccal.
- Remek, köszönöm! Nézd, én csak.. Én csak.. Sajnálom. Tudom, hogy nem szép tőlem, hogy ennyire féltékeny vagyok, de.. de van mire! Tisztában vagyok azzal, hogy van mire! Louis meg.. Á, nem érdekes! - hajtotta le a fejét.
- Harry, én.. Én szeretlek. Szeretem azt a fiút, aki vagy.. Egyedül az nem tetszett, ahogyan Louval bántál! Tudod, Ő a te kedvedért tette azt, amit.. és erre te meg úgy háláltad meg, hogy bunkóztál vele! - mondtam.
- Igen.. Bocsánatot fogok kérni tőle, mert nem volt szép, amit csináltam, de..
- De..?
- De ez nem változtat azon, hogy van mire féltékenynek lennem! - jelentette ki.
- Jaj már, Harry! Louval én megbeszéltem a dolgot, csak barátok vagyunk, ennyi. - próbáltam lezárni a témát.
- Kizárt! Ti? Barátok? Ugyan kérlek, ne etess már be ezzel! Ő nemes egyszerűséggel szerelmes beléd! Beléd, az ÉN barátnőmbe! - szorította ökölbe a kezét.
- Harry, nyugodj meg! - sétáltam elé, és gyengéden szétfejtettem az ujjait. - Hidd el, idővel elfelejt majd! Viszont.. én sem vagyok féltékeny, pedig hány lány álmodozik a nagy Harry Stylesról? Na, tippelhetsz! Sok millió, érted? Mind az ÉN pasimról fantáziálnak, stb.. - néztem fel a smaragdzöld szempárba, amelyből eltűnt a tűz a szavaim hatására.
- Ne haragudj, kicsim.. Igazad van, rohadt nagy idióta vagyok! - nevetett fel keserűen.
- Hé, én ilyet nem mondtam! - mosolyodtam el.
- Haragszol még? - kérdezte elkomorodva, a szemeiben a remény csillogott.
- Nézd, én.. Rendben, nem haragszom! - sóhajtottam fel.
- Köszönöm, nagyon szeretlek! - simított végig az arcomon, aztán két tenyerébe fogta az arcomat és lágyan megcsókolt..
A pillangóim ugyan életre keltek, de már korántsem akkora hévvel röpködtek a gyomromban, mint korábban.. Ez miért van? Louisnál én semmi ilyet nem vettem észre..! Talán lankad az érdeklődésem Harry iránt? Vagy mégis mi a francot jelent ez? És most aggódnom kéne?
Lassan elhúzódtam Hazzától, aki eddigre már idiótán vigyorgott, jelezve, hogy nagyon boldog. Aztán elkomolyodott, mintha valami fontos jutott volna az eszébe..
- Szeretlek, Lexi! De ugye te is szeretsz még engem úgy? - pillantott rám félve.
- Már miért ne szeretnélek? Ez most honnan jött? - néztem rá kíváncsian.
- Csak mert.. Louis iránt nem érzel semmi többet, ugye? - kérdezte halkan.
Na, ez a kérdés teljesen szíven ütött.. Erre mi a faszt mondjak?! Azt, hogy: "Ne félj, Harry, dolgozom azon, hogy ne jusson eszembe az ajka, az érintése, a csókja, a feneke.. Hogy ne jusson eszembe az, hogy majdnem lefeküdtem vele, és igyekszem nem arra gondolni, hogy valószínűleg igaza van az érzéseimet illetően.. Abban, hogy talán tényleg szerelmes vagyok belé.. Illetve nem talán, mert biztos, hogy az vagyok..! Csak ezt mind el kell felejtenem, ami nem megy egyik percről a másikra, bocsi, Harold! De tényleg dolgozom rajta, nem kell aggódnod!" Most komolyan ezt mondjam neki?!
- Öö.. nem. Nem igazán érzek semmi többet iránta.. - nyögtem ki.
- Rendben, hiszek neked, egyetlenem! - mosolyodott el boldogan. Most komolyan bevette?! Azt hittem, nehezebb dolgom lesz, de jó, hogy ő ilyen könnyen elhiszi a hazugságaimat.. Bezzeg Lounál ha nagyon erőlködök, akkor is csak iszonyú ritkán járok sikerrel..!
- Remek, akkor öltözzünk, hogy ne ránk várjon mindenki! - váltottam témát.
- Oké! Gyere csak, hadd segítsek levenni a felsőd! - lépett közelebb egy perverz vigyorral a képén.
- A-a! - ráztam meg a fejem mosolyogva - Én a fürdőben öltözöm, igyekezz te is!
- Jó, de máskor nem úszod meg ilyen könnyen! - kacsintott rám vigyorogva.
- Na, majd meglátod! - nyújtottam ki rá a nyelvem.
- Ha nem vigyázol, leharapom! - röhögött.
- Addig élsz! - mosolyodtam el keserűen, és bezárkóztam a fürdőszobánkba.
Ja, hogy miért mosolyogtam keserűen? Mert eszembe jutottak a délelőtt történtek, amikor Louval beszélgettem (pont erről) a szobámban..:
- Ne szemétkedj velem, mert megjárod! - nyújtottam ki rá a nyelvem.
- Vigyázz, mert én.. vagyis Harry leharapja! - röhögött, de azért láttam rajta, hogy egy picit (inkább nagyon) fáj is neki a dolog..
- Ha megpróbálja, addig élt! - kacsintottam rá.
- Tényleg? És ha én próbálom meg? Illetve hagyjuk, nem mondtam semmit! - hajtotta le a fejét. "
Tényleg, és ha Louis próbálta volna meg? Akkor mit csináltam volna? Hát, talán.. Nem, miért gondolkodok egyáltalán ilyenen?! Épp most békültem ki Harryvel, a pasimmal! Ennyire hülye lennék?!
Gyorsan megráztam a fejem, hogy elhessegessem a fejemből Lout, majd átöltöztem a fürdőruhámba. Amíg felcopfoztam a hajam, a tükörben néztem magam.
Egy idő után ijedten vettem észre, hogy a tükörben megjelent mellettem Louis..
- Miért teszed ezt velem, gyönyörűm? Megőrjítesz, de te mégis Harryt választod! Ennyire nem jelentek neked semmit? Ennyire? - kérdezte kétségbeesetten, és hátulról magához ölelt. - Szeretlek, mindennél jobban szeretlek! - suttogta és elkezdte csókolgatni a nyakam..
- Louis.. Louis.. Kérlek.. - sóhajtottam fel.
- Ne lökj el magadtól! Lexi, kérlek szépen! - puszilta továbbra is a nyakam.
- Lexa! Lexa, gyere már! - kopogott be Harry.
- Me-me-megyek.. egy pillanat.. - motyogtam és gyorsan megráztam a fejem, hogy kitisztuljon. Lou nem is volt itt, csak képzelődtem.. de miért?! Mi a faszért jut eszembe még mindig? Miért képzelgek én olyanról, hogy Louis a nyakamat csókolgatva ölelget? Teljesen becsavarodtam volna?!
- Harry, már hiányoztál! - bújtam hozzá azonnal, ahogy kirontottam a fürdőből.
- Öö.. oké.. Te is nekem.. Mi történt? - nézett rám értetlenül.
- Semmi! Miért kérdezel ennyit? - mondtam és a válaszát meg sem várva tapasztottam be a száját a számmal.
Gondolkodás nélkül csókolt vissza, miközben magához szorított. Én is megöleltem, de hiába erőlködtem, a fejemben folyton Lout láttam, nem pedig Hazzát, akivel épp smároltam.. Miért nem tud békén hagyni sehol sem Louis?! Miért?!
- Mmmm.. ezt még este folytatjuk, de most már mennünk kell! - szakadt el tőlem Harry vigyorogva.
- Na jó. - sóhajtottam fel.
Hazza boldogan mosolyogva kulcsolta össze az ujjainkat és lehúzott a lépcsőn.
- Á, na végre! - állt fel a földről(?!) Niall.
- Mi van, ilyen hosszúra sikerült a 'rövid menet'? - húzogatta a szemöldökét Zayn.
Harry csak vele röhögött, de én dühösen bokszoltam vállba a szépfiút.
- Idióta! - sziszegtem.
- Egyet értek! Induljunk! - morogta(?!) Louis is.
- Jól van, na! - vihogott tovább Zayn.
Ezután lementünk a partra és ott is voltunk, egészen este 7-ig.
- Na, amíg a pizzát várjuk, üvegezzünk! - kacsintott rám Liam.
- Mi? Minek? - néztem rá szúrósan.
- Louis szerint is jó ötlet, igaz, haver? - veregette vállon az említettet Li.
- Nem tudom miről beszélsz! - préselte ki a szavakat a fogai között Lou.
- Jó, akkor a vacsora után, mert most hozzák meg pár perc múlva! - lépett közbe a bátyám.
Amíg a bátyám kifizette a kaját, mindenki kivonult a konyhába. Liam, Louis és én maradtunk leghátulra.
- Bírj magaddal, Payne! - morogtuk neki mindketten.
- Hú, látom azóta is megvan köztetek az összhang! Az nem baj, elvégre vannak jó feladatötleteim, főleg nektek! - húzogatta a szemöldökét zavartalanul vigyorogva.
- Tartsd meg magadnak azokat, vagy tarkón baszlak egy lapáttal! - nézett rá gyilkos pillantással Lou. (Bocsi, Crazie, nem bírtam kihagyni a lapátodat! :"DD Remélem nem haragszol, egyetlenem! ;3 - a szerk.)
- Úgyis megköszönitek ezt még nekem! - veregette meg a hátunkat Li, és gyorsan beslisszolt a konyhába, azt remélve, hogy a többiek előtt nem bántjuk.
- Vicces gyerek, ez a Liam! - nevetett zavartan Louis.
- Jól van, mégis mit tudsz? - vontam fel a szemöldököm.
- Öö.. néhány dolgot, azt hiszem.. Nem akarok egoistának tűnni, de talán egy picit tudok énekelni és eddig a csóktechnikámra sem panaszkodtál.. - vörösödött el.
- Okéé.. Azt hiszem mindjárt éhen halok! - kerültem ki, és berohantam a konyhába.
- Na végre, kicsim! - ragadta meg a kezem Harry és az ölébe húzott.
Ahogy Louis is belépett a helyiségbe, egy pillanatra megállt az idő (legalábbis számomra).. A száját és a szemeit figyeltem, a borostás arcát tanulmányoztam, teljesen belefeledkeztem a "látványba"..
Ahogyan ott állt az ajtóban, a szívem hevesebben kezdett el verni és az ajkaim is bizseregni kezdtek(?!)..  Te jó ég, mi van velem?! Miért nem reagálok így senki másra?! A fenébe is!




- Lexa, öntenél nekem kólát? - rántott vissza a valóságba Liam. Húha, kivételesen még hálás is lehetek neki..!
- Öö.. hát persze! - nyújtottam oda neki az üveget.
- Köszi! - kacsintott rám.
- Nincs mit! De tényleg! - mosolyogtam rá hálásan.

***
- Akkor, üvegezzünk! - állt fel Liam, és jelentőségteljesen rám mosolygott.
- Öö.. inkább nézzünk valami filmet! - szólaltam meg.
- Igen, ez egy remek ötlet, Lexi! - lépett mellém Lou.
- Ugyan már! És turbózzuk fel: mindig köteles vagy válaszolni/megcsinálni a feladatot, ha pedig nem vállalod, akkor vetkőzöl! Igen, akár teljesen meztelenre! - húzogatta a szemöldökét Zayn.
- Perverz disznó! - néztünk rá egyszerre Dannel.
- Ne feledd, kicsim, én nem hagyom, hogy rajtam kívül más is lásson fürdőruha nélkül! - ölelt át védelmezően Harry.
- Fantasztikus, akkor kezdjük! - morogta(?!) Louis.
- Én pörgetek! - ragadtam meg az üveget.
Megpörgettem és Zaynien állt meg.. Háhá!
- Édes a bosszú, pláne, mert te bátor emberként egy fürdőnadrágban kezded! Szóval.. tetszik neked Tori? - vigyorodtam el ördögien.
- Hát.. ööm.. izé.. az a helyzet, hogy.. izé.. - dadogta elpirulva.
- Hogy..? - nevettem fel.
- Jól van, na! Igen, eléggé! - vallotta be még jobban elvörösödve.
- Tudtam! - kiáltottam fel boldogan.
- Jó, de ez titok! - szólt rám.
- Hát.. - húztam az agyát.
- Mi?! Lexa! - nyafogott.
- Jó, titok, nyugi! - röhögtem.
- Ez nem volt szép! - durcizott be.
- Tudom, de megérdemelted! - nyomtam egy puszit az arcára, amitől rögtön felvidult.

***
- Ééés.. Lexi! Huhú, ezt mennyire vártam már! - csapta össze a tenyerét ördögien vigyorogva Liam. Baszki!
- Na, essünk túl rajta! - hajtottam le a fejem.
- Csókold meg Louist! - röhögött.
- Tessék?! - kaptam fel a fejem.
- Ne szórakozz, Payne! - szólt rá Harry és Lou kórusban.
- Vagy vetkőzöl, Lexa, ez a szabály! - nevetett.
- Mi? Hiszen már csak a bikinim van rajtam! - estem kétségbe.
- Na, Harry? Mi legyen? - vigyorgott rá Liam.
- Öö.. én.. gőzöm sincs! - szorította ökölbe a kezét Hazza.
- Pedig rajtad áll, haver! A barátnőd vagy leveszi a fürdőruhája egyik felét, vagy smárol Louisval! Nos? - vihogott Li.
- ... - válaszolta végül Harry.

Ennyi lenne mára! ^^ Nyugodtan bombázzatok azzal, hogy "Na, végre!", már készülök rá lelkiekben! :DD És várom a tippeket Harry válaszára is! ;)
Remélem tetszett, komizzatok, csillagozzatok pls! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése