2014. január 5., vasárnap

~68. A tartalmas éjszaka... (+18)

Itt is van az új! :D Na, ez lett életem eddigi LEGHOSSZABB része! ^^ Szóval örülhettek! ;D
Mivel már rengetegen szeretettek volna valami perverz dolgot, így írtamebbe a részbe.. Egyesek azt várják, hogy Lexi-Harry lesz, mások azt, hogy Lexi-Louis lesz.. Na, majd meglátjuk bejön-e bármelyik tipp is! ^^ :DD
Köszönöm a komikat az előzőhöz, hihetetlenek vagytok! *-* És a több, mint 400 (!!!) látogatót 1 (!!!) nap alatt (még tegnap, szept. 30-án)..! OMG! El sem tudom hinni! :")) Fantasztikusak vagytok, ez nekem tényleg rengeteget jelent! <3
Na jó, most már befogom a szám, mert gondolom -vagy inkább csak remélem? :D -, hogy kíváncsiak vagytok arra, hogy kik csinálnak perverz dolgokat.. XD Szóval, jó olvasást! ;D I hope u like it! :))

Louis szemszöge:
Mivel már végeztünk lent a filmmel, mindenki elment lefeküdni. Én is a szobámba indultam, ami pont Harryéké mellett van.. Az enyém van a folyosó legvégén, így az ő szobájuk előtt már csak én mentem el. Sajnos pont ez az oka annak, hogy még apróbb darabokra tört a szívem..
Mivel résnyire nyitva volt az ajtó, gondoltam belesek és megnézem az én Leximet, de ez egy hatalmas hiba volt.. A látványtól teljesen sokkot kaptam: Lexa csukott szemmel élvezte, ahogy Harry a hasát csókolgatja és a melleit markolássza..
Döbbenten álltam az ajtóban, a könnyeimmel küzdve.. Szerencsére az ádáz harcot én nyertem meg, így a kitörni vágyó könnycseppeket sikeresen visszaszorítottam.
Ez nem történhet meg! Lexi nem adhatja oda magát Harrynek! Nem! Ő az enyém! Harold kezdi nagyon túlfeszíteni a húrt! Ezt is már csak én csinálhatnám Lexával, ő így már hozzá sem érhetne! - gondoltam fájdalmasan.
Ebben a pillanatban a szőke szépség oldalra fordította a fejét és meglátott.. Nagyon meglepődött a jelenlétemen, hirtelen szóhoz sem akart jutni. Ahogy a szemembe nézett, éreztem, hogy a könnyeim már mindjárt megnyerik a visszavágót és előtörnek, ezért az utolsó megmaradt lelkierőmet felhasználva "megtámadtam" Lexit.. ('a legjobb védekezés a támadás' alapon..)
- Várom a sikításodat! - tátogtam neki egy gúnyos mosolyt magamra erőltetve, és hangtalanul becsuktam a szoba ajtaját.
Legszívesebben a földre rogyva ordítottam volna, hogy: Miééééért?! - Akárcsak a filmekben. De végül nem tettem ezt, hanem helyette segítségért indultam..
Persze nem nekik, hanem magamnak kellett a segítség, vagyis a lelki támasz.
Ha Lexa így boldog, akkor nekem is annak kell lennem! Nem igaz? De igen..! Csakhogy ezt mondani és gondolni ezerszer könnyebb, mint végrehajtani!
Egyetlen mentsváram maradt: Liam.. Kétségbeesetten rohantam a szobája elé, és kopogás nélkül benyitottam.. Hát, ezt is egy életre bánni fogom, az tuti! Az én drága Liam barátom ugyanis éppen Daniellen feküdt, és mindketten totálisan meztelenül csókolták a másikat.. Hoppá, ezt benéztem!
Szerencsére nem vettek észre, így vörös fejjel csuktam vissza az ő szobájuk ajtaját is..
Oké, máshoz már nem mehetek, mert Torit és Zaynt hagyom inkább megismerkedni, Niallel meg nem beszélhetek arról, hogy mit láttam.. Nem közölhetem Lexi bátyjával, hogy a húga valószínűleg épp most veszíti el a szüzességét Harryvel.. Ennyire azért nem vagyok gonosz egyikükkel sem!
De baszki, ez annyira gáz: csak én vagyok egyedül! Niallhöz holnap jön Demi, de velem mi lesz? - gondoltam csalódottan, miközben a szobám felé vettem az irányt.
Reménykedve léptem oda út közben Harryék ajtajához, hátha nem is történik semmi különös odabent, de sajnos tévednem kellett..: Lexa épp abban a pillanatban nyögte a barátom nevét..
Attól az egy hangtól teljesen összetörtem és feladtam a küzdelmet a könnyeim ellen, hagytam őket végig folyni az arcomon.. Dühösen mentem be a szobámba, és miután becsuktam magam mögött az ajtót, az ágyamra vetettem magam. A könnyek patakokban folytak le az arcomon, de nem érdekelt. Elveszítettem Lexit, szinte biztos, hogy véglegesen..!
- A kurva életbe Harooooold! - sikítottam(?) a párnámba, és ököllel püfölni kezdtem az ágyat..
- Hogy rohadnál meg, amiért elvetted tőlem a szerelmet..! Amiért miattad összetört a szívem! Kapd be, te szeméééét! - ordítottam tovább a zokogás határán a párnahuzatomba. De az említett ruhaanyag miatt senki sem hallott a kiabálásomból semmit, hála az égnek..!
Ezek után szinte letéptem magamról a ruháimat, az alsógatyámat kivéve, és erőtlenül visszadőltem az ágyamba.. Nem volt semmi életkedvem, sem erőm, így leszartam, hogy még ha zuhanyozni nem is, fogat mosni legalább el kellene mennem.. Nem érdekelt, csak aludni akartam végre.
Illetve nem is aludni, hanem inkább álmodni.. Álmodni olyanról, ami a valóság szöges ellentéte..
Álmomban újra és újra megszerezhetem Lexit, valamint megverhetem Harryt anélkül, hogy bárki haragudna érte.. Hazzával minden verekedés után ugyanúgy barátok maradunk, mint a valóságban, semmi sem változik a kapcsolatunkban, azt leszámítva, hogy néha-néha ököllel püfölöm őt elkeseredésemben.. - gondoltam megkönnyebbülve(?).
Az álmatlan forgolódásom alatt arra is rájöttem, hogy mennyivel jobb és könnyebb lenne az én gyönyörűmmel a karjaimban elaludni..
Könnyes szemmel fordultam az ágy széle felé. Ha a másik felét is magam előtt láttam a szóban forgó bútornak, rögtön eszembe jutott Lexa, és az, hogy itt is aludhatna ahelyett, hogy Hazzával hancúrozik..



Talán éppen most kezdik el a második menetet (Harryt ismerve), és az én Lexim ártatlansága már el is tűnt, mintha sohasem létezett volna.. - gondoltam a könnyeimet nyelve.
Mivel sehogy sem jött álom a szememre, csalódottan bekapcsoltam a gépemet. Az első utam twitterre vezetett, elvégre már nagyon régen voltam fent. Gyorsan kiírtam a lelki állapotomat, de persze nem konkrétan mindent, hanem csak célozgattam..
Louis Tomlinson: I'm very disappointed.. I saw something, that I never want to see again.. Never!
Louis Tomlinson: I need to help.. So, please, @Lexiii_Morgan, help me! Please, babe, help me!
Ezután a naplómba léptem be és leírtam mindent a mai napról.. Valamennyire kiírtam magamból a csalódottságomat és a fájdalmamat is, utána pedig a lelkem mintha kilókkal könnyebb lett volna..
Még egyszer visszanéztem twitterre, ahol a rengeteg retweet mellett sok válasz is érkezett.
Az elsőre főként olyanok, hogy 'Mégis mi történt?/Mit láttál?/Vegyél el!/Kövess vissza!/Szeretlek!' stb..
A másodikra pedig a jó pár kérdőjel és mocskolódás mellett még egyéb szép jelzők is érkeztek az ÉN Leximre..
- Az a kurva, aki mondja! - csaptam le dühösen a laptopom tetejét. - Lexa nem az, akik meg ezt írják az egyik bandatag húgára/csajára/szerelmére/legjobb barátjára (Mindenkit elmondtam: Niallt, Harryt, magamat és az utolsónál meg Liamre és Zaynre gondoltam..) azok nem is igazi Directionerek! - morogtam.
Egy újabb félóra elteltével végre sikerült rendesen elaludnom az eddigi álmatlan forgolódás helyett..

Lexa szemszöge:
*** Eközben ***
Na, nem! A-a! Leszarom Lout, Harryvel járok! - gondoltam mérgesen, és szó nélkül folytattam Hazza felsőtestének a puszilgatását..
Azonban ezt nem sokáig csinálhattam, mert Harry újfent maga alá gyűrt..
A lábaim közé fészkelte magát és az oldalamat simogatva csókolgatta a felső testem. A melleim között elidőzött egy darabig, aztán a kezeivel végigsimított a hátamon, egészen a melltartóm pántjáig, hogy eltávolítsa az említett ruhadarabot..
- Ha-Ha-Harry.. - nyögtem fojtott hangon, amikor éreztem, hogy a pánt már meg is lazult (ergo: sikeresen kikapcsolta).
- Megálljunk? - fúrta mélyen a tekintetét az enyémbe.
- Kérlek.. - suttogtam elhalóan.
- Semmi gond, én várok rád! - lehelt egy rövid csókot az ajkaimra.
- Köszönöm! - pillantottam rá hálásan.
Végül Harry ledőlt mellém, miközben én gyorsan visszacsatoltam a melltartóm pántját.
Hazza szorosan magához ölelt, majd csak ennyit mondott mélyen a szemembe nézve:
- El sem hiszed, hogy mennyire boldog vagyok attól, hogy csak az enyém vagy, senki másé! Hogy vagy nekem, és a közelemben tudhatlak, szinte a nap minden percében.. Nekem ennyi is elég, addig várok rád, ameddig csak szeretnéd! Én nem erőltetek rád semmit, kicsim, ezt ugye tudod?
- Igen, tudom, és köszönöm, Harry. Szeretlek! - mosolyogtam rá, bár közel sem olyan őszintén, mint terveztem..
- Én is téged, egyetlenem! - puszilta meg a homlokom.
- Jó éjt! - suttogtam és hátat fordítottam neki.
- Neked is! - lehelte a fülembe, aztán egy óvatos puszit nyomott a mögötte lévő érzékeny területre.
Szorosan hozzám simult hátulról, és pár perccel később már hallottam is, ahogyan egyenletesen lélegzik.
Elaludt. - gondoltam megkönnyebbülten(?!) - És vajon mit csinál most Louis? Remélem inni azért nem kezdett el megint! Az a baj, hogy még csak meg sem tudom nézni, mi van vele, mert Harry karjai úgy tartanak maguknál, akár egy bilincs..
Szegény drága Hazzám boldog mosollyal az arcán alszik itt mellettem, engem szorosan magához ölelve, mit sem sejtve arról, hogy gondolatban én máshol járok.. Hogy másra gondolok.. Szegénykém nem sejt semmit..! De baszki, most komolyan: remélem Lou nem csinál semmi hülyeséget! - gondoltam nyugtalanul, amíg Harry békésen szuszogott a nyakamba. - Totálisan ellentétes a lelki állapotunk jelen pillanatban.. És elárulom, ő járt jobban a lelki állapotok terén..!
Végül aztán nagy nehezen sikerült nekem is elaludnom..

Tori szemszöge:
*** Eközben ***
Ahogy felértünk a szobánkba Zaynnel, rögtön zavarba jöttem.. Basszus, én most tényleg vele fogok aludni..! Nem értem mi bajom van egyébként, mert Nate-tel már egy csomószor aludtam.. sőt, mást is csináltunk már..! Akkor meg mitől félek ennyire? Esküszöm bediliztem!
- Tori.. izé.. én most elmegyek zuhanyozni.. Te addig nem mennél le egy üveg piáért? Hogy könnyebben beszélgethessünk.. tudod, így olyan feszültek vagyunk, meg minden.. - dadogta elpirulva.
Basszus, olyan cuki vörös fejjel! Na nem, stop, Tori, stop!
- Öö.. oké, persze.. - hebegtem, és sarkon fordultam, majd kimentem a szobából.
A konyhában már csak egy üveg sört találtam, de szerintem ez pont tökéletes lesz. Ha egyikünk sem iszik sokat, akkor nem fogunk részegek lenni, ami nem baj.. Utálok fejfájósan ébredni, ráadásul másnaposan irtó rondán festek, ami nem lenne kellemes Zayn jelenlétében! Te jó ég, mi bajom van nekem?! Nem tök mindegy hogy mi a véleménye rólam Zaynnek?! Sajnos hiába is tagadnám: valahogy nem mindegy, valahogy nem tudom figyelmen kívül hagyni mit gondol rólam a szépfiú..
- Itt is vagyo.. Anyám! - ahogy beléptem a szobába, el is felejtettem mit akartam mondani, mert Zayn egy szál boxerben ült az ágy szélén.
Mivel a kezein a háta mögött támaszkodott meg, tökéletesen láttam a kockáit, amiken még néhány vízcsepp is csillogott.. Wow!
Na jó, azt hiszem, nekem végem! Ezzel a testtel gyilkolni lehetne! - gondoltam.






- Hű, köszi, de ölni azért még nem szeretnék! - vigyorodott el kajánul Zayn.
- Hangosan is kimondtam mit gondolok, ugye? - kérdeztem fájdalmas képpel, totálisan megsemmisülve.
- Igen. - harapott az ajkába, hogy visszafojtsa a nevetését.
- Köszi a megértést! - nyújtottam ki rá a nyelvem, majd szó nélkül a kezébe nyomtam a piát és a fürdőbe trappoltam.
Magamra zártam az ajtót és gyorsan beálltam a zuhany alá..
Muszáj kikergetnem a fejemből Zayn felsőtestének a látványát.. Muszáj! - ismételgettem gondolatban, de feleslegesen, mert elég volt csak egy pillanatra magam elé képzelnem őt, máris teljesen beindultam.. - Stop, Tori, köztetek nincs semmi! Az a csók nem számított semmit neki! Ő Zayn Malik, miért jönnék be neki pont én? Pont én, örökbe fogadott, megcsalt senki?!
Miután kiszálltam a zuhany alól, ijedten vettem észre, hogy elfelejtettem behozni a pizsamámat.. A francba!
- Öö.. Zayn.. bocsi, csak nem vittem be a pizsim.. - motyogtam lángoló fejjel, amikor egy szál törcsiben a szobába léptem. - Odaadnád, ha megkérlek rá?
- Nos, ezzel csak az a baj, hogy a pizsamád már alapból bent volt a fürdőben, de én véletlenül összevizeztem zuhanyzásnál és kihoztam száradni.. - magyarázta, miközben zavarában a tarkóját vakargatta.
- Értem.. Akkor tudsz kölcsön adni egy pólót? Bármilyen jó! - pirultam el még jobban.
- Persze.. Tessék, ez jó, ugye? Néha szoktam csak benne aludni.. - nyújtott át egy nagyobb felsőt.
- Köszönöm, még meghálálom! - vettem ki a kezéből a ruhadarabot, majd egy gyors puszit nyomtam az arcára és egy szál törölközőben visszaszaladtam a fürdőbe.
Miután végeztem az esti teendőimmel, zavartan mosolyogva léptem ki ismét a fürdőszobából.
- Azta..  Hű, nagyon jól áll! - ámult el Zayn.
- Köszi, de rajtad azért biztosan jobban néz ki! - kacsintottam rá.
- Igen, egészen biztosan! - vigyorodott el önelégülten.
- Naaaa, ne legyél nagyképű! - bokszoltam a mellkasába.
- Miért ne? Az jól mutat az imidzsemben is! - nézett rám értetlenül.
- Ja, ott! De az igazi Zayn Malik nem hinném, hogy ennyire nagyképű lenne! És fogadjunk, hogy nem is vagy olyan rossz fiú, mint amilyennek mondanak! - mosolyogtam rá.
- Honnan veszed azt, hogy tudod milyen vagyok? Nem is ismersz! - vonta fel a szemöldökét tettetett(?) felháborodással.
- Már bocs, de attól még megismerhetlek majd, nem? - mutattam rá a lényegre - Egyébként nem azért hozattad fel velem a piát, hogy feloldódjunk beszélgetés közben?
- De, igazad van.. Gyere, üljünk az ágyra és játszunk kérdezz-felelek-et! - mosolyodott el.
- Oké! Viszont előtte bemelegítésnek 10-10 korty! - huppantam le a takaróra.
- Rendben! - nyúlt az üvegért és meghúzta.
- Te jössz! - nyomta a kezembe vigyorogva.
Én is gyorsan megittam az 'adagom', aztán kíváncsian fürkésztem az arcát, várva az első kérdését.
- Jó.. Mondjuk, van pasid? - vágott azonnal a dolgok közepébe.
- Nincs.. Már nincs.. - hajtottam le a fejem, hogy elrejtsem a könnyeimet.
- Hé, mi a baj? - ölelt magához.
- Azért jöttem előbb pár nappal, mert Lexi megsajnált.. Amiatt, hogy Nate kidobott és közben közölte velem, hogy már a kapcsolatunk kezdete óta megcsalt egy másik csajjal.. - szipogtam.
- Megölöm azt az idiótát! Hogy képes ezt tenni egy ilyen csodálatos lánnyal, mint te? - háborodott fel. A mondata végébe mondjuk mindketten bele is pirultunk..
- Csodálatos? Te annak tartasz engem? - kérdeztem a könnyeimen át mosolyogva.
- Khm.. igen. - vallotta be elvörösödve.
- Köszi.. Szerintem te is nagyon helyes srác vagy.. - hajtottam le a fejem az ajkamba harapva.
- Tényleg? Kösz.. - mosolyodott el megkönnyebbülten(?!).
- Öö.. és neked van barátnőd? - kérdeztem félve.
Még nincs! - kacsintott rám, amitől teljesen zavarba jöttem.
- És szeretnél? - pillantottam rá paradicsom színű fejjel.
- Hát.. attól függ. Nem tudom, hogy az a lány mit akar.. - mosolygott rám elpirulva.
- Hmm... Segítek eldönteni, ha leírod nekem, milyen lányról van szó.. - húztam huncut mosolyra a szám.
- Hol is kezdjem? Ő egy gyönyörű lány, akinek remek alakja van.. Ezt egyébként tökéletesen kiemeli a rajta lévő pólóm is.. Ennek a szépségnek hosszú fekete haja és csodálatos barna szemei vannak.. Fantasztikusan csókol, és az ajkai most még hívogatóbbak, mint délután.. - suttogta Zayn, a jellemzés(em) végét szinte már a számba mondta.
- Nos, mit gondolsz? - fúrta a tekintetét mélyen az enyémbe.
- Azt, hogy én egy nagyon szerencsés lány vagyok.. - vigyorodtam el.
Amint kimondtam, Zayn azonnal letámadott. Az alsó ajkamat nyalta meg a bejutásért könyörögve.. Egy darabig még kérettem magam, csakhogy húzzam az agyát, de aztán utat engedtem a nyelvének. Ahogy megtalálta vele az enyémet, vad táncba kezdtek, valamint elfogott egy elképesztően jó, új érzés is: mintha a hasamban pillangók ezrei repkedtek volna.. Egyszerűen fantasztikus volt Zayn közelében lenni, elképesztő hatással volt rám..
Amikor zihálva elszakadt tőlem, utána dőltem és ennyit suttogtam a fülébe:
- Erre vágytam, amióta délután megcsókoltál!
- Én pedig amióta ma reggel megláttalak! - mosolyodott el szégyenlősen.
- Úgy látom, te nem csak erre vágysz! - nevettem fel a boxerére pillantva.
- Hát.. nem csak erre.. De ez persze nem jelent semmit! - vörösödött el.
- És ha én is szeretném? - haraptam az ajkamba.
- Ugye ezt most nem csak azért mondod, mert.. érted.. - vonta fel a szemöldökét.
- Nem, nem csak ezért.. - suttogtam az ajkaiba, miközben remegő kézzel végig simítottam a boxerén kirajzolódó dudoron..
- Te jó ég, Tori! - sóhajtott a számba - Ha így folytatod, akkor nem tudok megálljt parancsolni magamnak.. - vallotta be.
- Nem is kell! De tudod mit, tényleg elég fura, hogy azonnal ágyba bújok veled.. Ezért, mi lenne, ha ráfognánk az italra? Gyere, felezzük el a maradék piát, és úgy könnyebben ellent mondunk majd az eszünknek! - nyúltam az üvegért.
- Hát jó.. - húzta meg az említett dolgot.
- Lehet, hogy felelőtlenség, de vágyom rád! - ittam meg a maradékot.
- Én is rád, szerelmem.. - tapasztotta a száját az enyémre.
(Na, innentől kezdődik kb. a +18.. Igyekeztem elég részletesen leírni, de szerintem azért nem lett olyan vészes..! ^^ Remélem tetszeni fog, perverzkéim! :P - a szerk.)
Heves csókolózásba kezdtünk, Zayn pedig óvatosan végig döntött az ágyon..
- Ez nem hiszem, hogy kell még! - mosolygott rám rosszfiúsan, és egy mozdulattal levette rólam a pólóját, amit aztán a melltartóm is követett a szobánk egyik távoli sarkába..
- Miért nézel ennyire? - kérdeztem félve.
- Gyönyörű vagy! Gyönyörű, és csak az enyém! - támadta meg ezúttal a nyakam.
Végig puszilgatta az emlegetett testrészem, és a legérzékenyebb pontot megkereste, majd ki is szívta. Aztán haladt egyre lejjebb, a kulcscsontomon át, egészen a mellemig.. A nyelvével gyengéden körberajzolta az egyiket, amíg a másikat a kezével simogatta. Egy kis idő elteltével tovább indult lefelé a hasamon..
Ahogy elérte a tangám tetejét, megállt, és felmászott hozzám egy újabb csókért.
- Ugye már nem vagy szűz, kicsim? - kíváncsiskodott óvatosan.
- Nem.. - haraptam az ajkamba elpirulva.
- Ne félj, ezzel semmi rosszat nem mondtál! - mosolygott rám biztatóan, és egy szenvedélyes csókot lehelt az ajkaimra. - De, még megállhatunk, ha gondolod! Biztosan szeretnéd, egyetlenem?
- Igen.. Még ha ezek után meg is lesz rólam a véleményed, akkor is! - bólintottam magabiztosan, és fordítottam a helyzetünkön.
Apró puszikkal hintettem be a kidolgozott felsőteste minden négyzetcentiméterét, amit ő jóleső sóhajokkal díjazott.. Végül, amikor lejjebb értem, ismét végigsimítottam a legkényesebb testrészén a vékony ruhán keresztül.
- Ne kínozz! - nyögte, és egy pillanat alatt maga alá fordított.
A mogyoróbarna szemei elsötétültek a vágytól, ami engem is csak még jobban beindított..
- Igyekszem óvatos lenni, de lehet, hogy ez elsőre kellemetlen lesz! - közölte halkan, majd levette a tangám és éreztem, ahogy egy ujját belém nyomja..
Egy picit körözött vele bennem, aztán finoman elkezdte ki-be húzogatni.. Nem sokkal később még egy ujja csatlakozott, az én hátam pedig ívbe feszült az élvezettől..
- Elég a kínzásból, Zayn! - nyöszörögtem elfúló hangon, zihálva.
- Ahogy a hölgy óhajtja! Kérése számomra parancs, MyLady! - mosolyodott el pimaszul, és megcsókolt.
Örömmel kihasználtam a helyzetet és a lábujjaimmal letoltam a boxerét.
- Hű, de türelmetlen valaki! - vigyorodott el, és lemászott rólam, hogy elővegyen valamit az éjjeli szekrényéből.
Gyorsan használatba vette, és még egyszer utoljára kérdőn rám pillantott.
- Biztos?
- Igen, Zayn, kérle.. Úristen! - sikítottam fel halkan, amikor belém hatolt.
Hagyott egy kis időt, hogy megszokjam a méretét, aztán lassan mozogni kezdett.. A fájdalom nem sokára teljesen elmúlt, és egyre jobban élveztem a dolgot.
- Gyorsabban! - nyöszörögtem.
Zayn szó nélkül teljesítette a kérésem, és rákapcsolt a tempóra. Egyre hangosabb nyögések hagyták el a számat, míg Zayn inkább csak halkan morgott egyet néha-néha..
- Shhh, szépségem, még meghallanak! - szólt rám vigyorogva.
Erőteljesen az ajkamba haraptam, hogy ezek után ne adjak ki semmilyen hangot se, de ahogy közelebb értünk a csúcshoz, egyre nehezebbé vált ez a feladat..
- Mindjárt.. - morogta Zayn, és lassított.
Ezek után már lassabbakat ugyan, de sokkal erőteljesebbeket tolt rajtam, majd egy férfias nyögés kíséretében túljutott a holtponton. Nekem sem sok hiányzott már, ezért folytatta az eddigi mozgását..
Alig fél perccel később éreztem, hogy az alhasam feszülni kezd, aztán az egész testemet elöntötte az eufória..
Szerencsére Zayn még időben kapcsolt, és pont jókor fogta be a számat az övével, így az erőtlen sikításomból semmi sem hallatszott..
Ezek után lihegve zuhant rám. A meztelen felsőtestünk egymáshoz tapadt, az egész testemet melegség járta át a közelsége miatt, ugyanis még mindig bennem volt..
Miután egy kicsit kipihegtük magunkat, kihúzta magát belőlem, eldobta a 'szemetünk', és fáradtan dőlt vissza mellém az ágyba. A mellkasára húzott, és ezt súgta a fülembe:
- Csodálatos voltál, szerelmem.. Maradj velem, kérlek! És.. Tori, lennél a barátnőm?
- Igen, feltéve, ha holnap elviszel valahová randizni! - kacsintottam rá boldogan.
- Megegyeztünk, kicsim! - csókolt meg az örömtől csillogó szemekkel.
Pár perccel később szorosan egymáshoz bújva aludtunk el..

Ennyi! ^^ Remélem örültök a +18-as résznek! :D Ők egyébként alapból is lefeküdtek volna most, csak azt nem terveztem ennyire leírni.. Sőt, a Tori szemszöget egyáltalán nem terveztem bele, de megszántam a perverz olvasóimat és megírtam ezt is! :P (Ja, és lécci ne ítéljétek el emiatt Torit! ;3)
Szerintetek milyen lett? (Mármint ahhoz képest, hogy én még csak csókolózni sem csókolóztam soha.. ^^" Hmm..?)
Remélem azért tetszett, komizzatok, csillagozzatok pls! :))

1 megjegyzés: