2014. január 2., csütörtök

~9. A vacsora, a suliban, majd Danielle kirohanása

Ez is giga hosszúságú rész lett, mert ma reggel elutazom megint egy hétre. :// De utána mindennap lesz új, ne aggódjatok! ;)) Komizni továbbra is ér! Imádlak Titeket! :33 I hope u like it! Puszi :D

Lexa szemszöge:
- Csakhogy megjöttél! - "üdvözölt" Sam. - A vacsora közben még számolunk, kisasszony, most pedig menj tanulni! - szólt rám. Hurrá! Már alig várom a vacsit!
- Basszus, már 5 óra?! Nem lehet! - kiáltottam fel, amikor már a szobámban voltam. - Te jó ég, még mennyi házim van!
Gyorsan bekapcsoltam a gépem, rákerestem a fiúkra és elindítottam a zenét. Tényleg szuperek! Közben villámsebességgel álltam neki a tanulnivalóimnak..

*** 2 óra múlva ***
- Lexa, Tori, vacsora! - hallottam meg lentről Laura hangját.
- Megyek! - ordítottam, majd elindultam az ebédlőbe.
Amikor Vic is megérkezett és leült, neki álltunk enni, néma csendben. Huh, egyenlőre megúsztam! Ám ekkor:
- Na és Alexa, hol voltál ennyi ideig? Mollynál? - kérdezte Sam. Még jó, hogy megmondta az általam kitalált barátnőm nevét, mert én már nem emlékeztem rá!
- Öö.. igen. Észre sem vettük, hogy elment az idő! - erőltettem mosolyt az arcomra.
- Na és mit csináltatok?
- Hát.. leginkább beszélgettünk!
- Remek. Miről? És honnan van az a zsák répa? - Basszus, most mi a szart mondjak?!
- Öö.. sok mindenről. A répa meg.. izé.. hazafelé beugrottam a zöldségeshez, mert megkívántam a répát.. - mondtam ki az első eszembe jutó dolgot.
- Köszönöm, Lexa, majd jó lesz holnap a levesbe! - mosolygott Laura.
- Ne! - kiáltottam fel azonnal.
- Mi ne?
- Ja.. ö.. a levesben nem olyan finom.. ez speciális fajta, csak nyersen jó! - idéztem fel Louis szavait. Ó, Louis, már megint te jársz a fejemben! De miért is?!
- Tényleg? És sokba került? - akadékoskodott Sam.
- Nem tudom. Vagyis.. nem! - javítottam ki magam. Honnan tudjam, hogy Lou mennyit fizetett érte?!
- Holnap is Mollyval leszel? - Ilyen nincs, szálljanak már le rólam!
- Igen. Suli után megyek is hozzá. Miért? - kérdeztem. Csak engedjenek el! Csak engedjenek el!
- Furcsa nekem ez a Molly! Nem lehet, hogy egy fiúval találkozgatsz titokban? - nézett rám mérgesen Sam.
- Csak mert, szívem, ha így van, akkor tudod, hogy elég ha bemutatod, és már járhattok is! Torit is elengedtük Natehez, miután megismerkedtünk vele! De szigorúan csak utána! - közölte Laura.
- Öö.. nem, nem találkozgatok titokban egy fiúval. - Nem eggyel, hanem öttel.. XDD - És igen, tudom. Nate fantasztikusan szerepelt a teszteteken! - morogtam. Mindig csak Nate! Miért van rossz előérzetem vele kapcsolatban?!
- Mi a bajod vele? - kiabált rám Tori. Még nem nagyon veszekedtünk ezelőtt, ezért furcsa volt, hogy üvölt velem.
- Semmi. Szuper jó fej, és egy mega-giga kedvességgel megáldott félisten! Egy rossz szavam nem lehet rá! - gúnyolódtam.
- Teljesen igazad van, a jellemzését illetően! Egyébként vacsora után értem jön, mert megint náluk alszom! - vigyorgott rám.
- Gratulálok! - morogtam tovább.
- Lányok, elég! Majd Lexa is talál magának valakit, és boldog lesz! - álmodozott Laura.
- Biztosan. - mondtam, majd gyorsan megköszöntem a kaját és elmentem vissza a szobámba.
Nem akartam Nate-tel találkozni, sem most, sem máskor. Ha Tori boldog vele, akkor örülök nekik! Kész, ennyi.
Komolyan, már most hiányoznak a fiúk! Ez vicces! Ennyire megkedveltem volna őket? Mindenesetre a zenéjüket hallgatva enyhül a hiányérzetem. Egy picit.
Végül aztán fáradtan vánszorogtam el a fürdőig, gyorsan elvégeztem a teendőim és visszasiettem a szobámba, majd az ágyban fekve még gondolkoztam egy kicsit:
Miért jön be nekem ennyire Louis? És Harry? Hiszen ő egy perverz disznó! De valamiért akkor is olyan cuki.. Ááá! Tuti meghibbantam! És mi lesz Zaynnel? Zaynie.. Komolyan mi legyen velük? Basszus, miért van az, hogy elvesztem a pasim, majd sokáig nincs egy fiú sem a láthatáron, aztán hirtelen lesz 3 jelöltem? De várjunk csak! Van valamelyiküknek barátnője? Ezt holnap meg kell kérdeznem! Hátha úgy könnyebb lesz.. Remélem!

*** Reggel ***
Mivel Tori nagylelkűen itt hagyta nekem az autónk, azzal mentem suliba. A terembe érve megvoltak a szokásos dolgok: kitett lábak - amikben fel kellbuknom -, az összes létező ember nekem jön, "véletlenül" fejbe dobának papírgalacsinokkal, stb.. Miért utálnak ennyire?
- Végre! - sóhajtottam fel megkönnyebbülten, amikor leültem a helyemre.
- Szia! - huppant le mellém Tori. - Hogy vagy?
- Remek.. aú! - kaptam a fejemhez, aminek az előbb valaki "kedves" ember nekidobott egy újabb papírgolyót.. - Szóval inkább a szokásosan, tudod..
- Értem. Ne izgulj, már csak 2 hónap! - "biztatott" Vicky.
- Kössz. - nevettem fel.
Ekkor ismerős dallamot hallottam a terem másik feléből.
- Hé, Emily, hangosítsd, légy szí'! - kiabáltam át a "kedvenc" osztálytársamnak.
- Szereted a 1D-t? - nézett rám értetlenül, amikor a padom elé ért.
- Aha.. egész jók. - mosolyodtam el.
- Végre valami pozitív dolog veled kapcsolatban! De eddig is egy nagy nulla voltál, most is csak az vagy! - röhögött.
- Az lehet, de hangosítanád? - kérdeztem rezzenéstelen arccal.
- Ja.. - rántotta meg a vállát, és felhangosította a telefonján a zenét.
Gotta be you. Szuper szám, akárcsak a többi tőlük!
Oh girl, can we try one more, one more time?
One more, one more, can we try?
One more, one more time
I'll make it better
One more, one more, can we try?
One more, one more,
Can we try one more time to make it all better?
 - mosolyogva hallgattam végig Zayn szólóját. Talán újra összejövünk? Ma délután beszélek vele, egyszerűen muszáj lesz tisztáznunk a dolgokat!
- Na és ki a kedvenced? - néztem félve Emilyre.
- Liam! Vele fogok járni! Danielle pedig felfordulhat! - jelentette ki.
- Danielle? - csodálkoztam.
- Igen, a barátnője! Milyen rajongó vagy te, hogy még ezt sem tudod?! - förmedt rám.
- Ki mondta, hogy rajongó vagyok? - mosolyogtam rá angyalian.
- Öö.. És neked melyik jön be? - váltott gyorsan témát.
- Louis! - vágtam rá azonnal. Miért jött ez a válasz olyan természetesen? Képzeletben legszívesebben homlokon csaptam volna magam. - Vagyis.. ő is, meg Harry is, és persze Zayn! - javítottam ki magam.
- Szerencséd, hogy nem Liam! Meg azért az a kis cuki Szöszi is iszonyú helyes! - áradozott, mire én megborzongtam. Legszívesebben ráüvöltöttem volna, hogy hagyja békén a bátyám, meg a legjobb barátom.. Állj, azt mondtam legjobb barátom? VOLT legjobb barátra gondoltam. Nagyon haragszom Lire, de Emilyt senkinek sem kívánom! Szegénykém!
- Honnan tudsz ennyi mindent róluk? - kíváncsiskodott Tori, amikor Emily elhagyta a terepet, aki most kivételesen egész rendes volt - magához képest legalábbis!
- Öö.. rájuk kerestem a neten a múltkori koncert kihagyása után.. Miért? - kérdeztem gyorsan.
- Csak úgy. Louis, mi? Belezúgtál, igaz? - húzogatta a szemöldökét.
- Dehogy! Louis csak a barátom.. - itt elég furcsán nézett rám. Basszus, mit mondtam?! - ..vagyis csak az lenne, ha ismerném! - javítottam ki magam, már megint.
Hogy miért nem beszélek a fiúkról? Egyszerű: mert nem hinnének nekem, és amúgy is lököttnek tartanak, nem akarok újabb okokat adni arra hogy piszkáljanak!
- Ú, meg kell néznünk, hogy mikor lesz a következő koncert! Lefotózkodunk mindenkivel, főleg Liammel, és te még Louisval is! - ábrándozott. - Aztán Emily majd' szét fog robbanni a féltékenységtől!
- Ne! - kiáltottam fel. Pedig ez nem is olyan rossz ötlet..
- Miért ne? Találkozhatnál Louisval! Vissza nem térő lehetőség! Figy.. - mondta volna, de szerencsére becsöngettek, és a tanár is bejött, így nem folytathatta tovább.

*** Iskola után ***
- Elmehetek veled Mollyhoz? Lécci! - nyafogott Tori.
- Nem, bocsi! Majd máskor! Hazaviszlek, aztán meg Nate-tel randizhattok! - próbáltam lerázni. Nem szép dolog, de ez van!
- Jó. De ha bemutatod Lauráéknak, akkor kifaggatom! Talán hárman lehetnénk LB-k! - na itt nem bírtam tovább, és hangosan felröhögtem.
- Mi az? - nézett rám értetlenül.
- Se-se-semmi! - nevettem. Elképzeltem, ahogy az öt fiú, Tori és én LB-k leszünk.. Ez viccnek is jó: Nem hárman, hanem heten lennénk Legjobb Barátnők.. Komolyan jó poén!
- Akkor szia. - parkoltam le a ház előtt.
- Szia. - intett egyet, majd bement, én pedig elindultam a srácokhoz.
Ahogy megjöttem, azonnal a nyakamba ugrott Niall, Louis és Zayn, aztán Harry külön megszorongatott és persze le is taperolt.. Hát igen, ez nem hiszem, hogy változni fog mostanában..
- LEXAAAAA! - ordítottak mind, mint az óvodások.
- Sziasztok! - nevettem fel. 2 perce vagyok itt, és máris ott az arcomon az a levakarhatatlan vigyor! - Liam.. lehetne egy kérésem?
- Persze Lexi.. vagyis Alexa. - bólogatott.
- Öö.. jó. Valamelyikőtök lefotózna minket? - kérdeztem a fiúkat.
- Miért? - értetlenkedett Louis.
- Csak úgy. Naa, lécci! - néztem rájuk kiskutyapofival.
- Oké! - nyomott egy puszit az arcomra Zayn.
- Köszi Zaynie! - mosolyogtam rá, majd Liamhez léptem. - Karolj át! - utasítottam.
Li szó nélkül teljesítette a kérésem, amiért nagyon hálás voltam neki.
- Tökéletes fotó! - állapítottam meg magamban. Hú, Emily mit fog rendezni ezért!-vigyorogtam magamban gonoszan.
- Üvegezzünk! - kiáltott fel Harry.
- Jó. - bólogattunk, majd körben leültünk a szőnyegen.
Niall hozott egy üveget (és némi kaját, csak a rend kedvéért), majd Liam pörgetett. Rám.
- Felelsz vagy mersz? - kérdezte.
- Öö.. felelek.
- Jó, akkor miért volt ez a fényképezősdi az előbb?
- Hát.. a suliban mindenki piszkál, meg csesztet, amióta egy cég felkért modellkedni. Folyton dobálnak, kigáncsolnak, próbálnak bemártani az igazgatónál, hogy kirúgjanak, belém jönnek és hasonlók.. Emily különösen utál. És a csaj nagy rajongótok, ráadásul te vagy a kedvence.. Remélem nem bánod, ha holnap az orra alá dörgölöm a képünk. - pillantottam rá félve.
- Nyugodtan! - morgott, majd felpattant és a konyhába rohant.
- Liam! - kiáltottam fel és utána futottam. - Liam, kérlek várj!
- Kihasználsz engem! Miért? Te nem ilyen voltál! - ordította.
- Sajnálom! Nem akartam, oké? Jogosan haragszol, de nagyon megbántottál, amikor szó nélkül elmentél.. Ezért akartam egy kicsit én is.. - nem tudtam folytatni, mert zokogni kezdem. Gyorsan magához ölelt.
- Csss, Lexi! Semmi baj, nem haragszom, és nagyon sajnálom, hogy megbántottalak! Megérdemeltem, igazad van! - motyogta a hajamba.
- Köszi, Li! - mosolyogtam rá.
- Még haragszol rám azért, ami régen történt?
- Igen, de majd idővel elmúlik! Gyere, menjünk vissza, Payne! - kacsintottam rá, majd megfogtam a kezét, és húzni kezdtem magammal. Ekkor lépett be egy lány.
- Liam, annyira hiányoztál! - kezdte, de aztán észrevett engem. Hitetlenül bámulta az egymást szorító kezeink. - Várj, ő meg ki? Te-te megcsalsz engem? - a végét már ordította, majd a nappaliba viharzott.
- Danielle! Várj! - kiáltott fel Liam és utána rohant.
- Nem akarlak látni többé! - üvöltötte a csaj. - Te pedig rohadj meg! - rontott volna nekem, de..

Ennyi! ^^ Tudom, hogy most nagyon szerettek, pláne, mert vagy szombaton vagy vasárnap jön csak a folytatás, de hát ez van, bocsi! :DD Remélem tetszett, komizzatok, csillagozzatok pls! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése